04 listopada, 2007

Reakcije na Rješenje o uklanjanju

Jučer smo primili jako puno čestitki sa svih strana. Rješenje o uklanjanju (gradilišta) je samo privremena pobjeda, pobjedica, jedan maleni korak naprijed, koji je nastupio u trenutku kad smo već mislili da je sve uzaludno. Šaljem neke od reakcija (s mojim [komentarima])

Vera Šimek Petrinjak:
Nikola! Bravo!!! Hura!!!!!!!!!!! Vama je to prva pobjeda, pa vjerujem da ste ponosni.  Nama nije prva, ali je jako značajna. Danas na Savjetu bilo bi dobro reći o čemu se radi. Hoćete li moći doći na 10-15 minuta? Pozdrav.
Vera
[bio sam na sastanku Savjeta, samo na pet minuta - dočekali su me pljeskom :-) ]

Darija Božac:
Bravi ,
čestitam, ipak znači ima nade. Kod nas su na žalost izglasali mogućnost gradnje u parku Mladenaca (kod Augustovog hrama) na Rivi i kod Sidra. Park grada Graza se izvukao.

Iva Zenzerović:
bravoo Nikola i inspektori, malo su se ufrkisali sad kad se pocelo rušit, pa su konačno počeli i nesto radit. super, super

Goran Zgrablić:
BRAVO NIKOLA i ekipa s Borovja! Istina je da su ova nesretna rušenja u Zagrebu prvo na HEP a sada i Kerumovom gradilištu doprinijela vašoj pobjedi, ali da niste imali dobro organiziranu akciju pokrenutu prije više od pola godine ne biste sada uspjeli sklepati nešto na brzinu i iskoristiti priliku. Još jednom potvrda da su takve dobro organizirane akcije građana potrebne.

[ovdje su se potkrale dvije greške:
1. nisu rušenja povod našem uspjehu, jer smo mi prije tih događaja poslali Ministarstvu prijavu, čak dva puta - drugi put je upalilo;
2. naša akcija traje 4.5 mjeseca, a ne više od pola godine]

Nina Brnić:
Bravooo, Nikola i susjedi!!! Svaka čast na ovome, budi nadu da nešto ipak funkcionira i da se može nešto napraviti ako si dovoljno uporan.

Ivana Bašić:
Bravo Nikola! Baš mi je večeras Jagorova sestra rekla da te srela i obavijestila me o uspjehu akcije LivaDA. Tako sam
sretna zbog svih vas koji ste se udružili, pokušali i uspjeli napravit nešto za sebe i kvart. Bravo!

Nema komentara: