08 svibnja, 2008

Avionima protiv bagera

Livada je već skoro potpuno uništena. Na mjestu gdje su se nekad djeca igrala, gdje smo svi provodili slobodno vrijeme, sad je krater, iz dana u dan sve dublji.
Livada je oduvijek bila mjesto druzenja i igre. Na taj smo je način jučer i simbolički ispratili, dakle razigrano i veselo. Ogorčeni smo zbog svega što se dogodilo, ali livada nije zaslužila da je samo tako zaboravimo i prepustimo hladnoj lopati bagera. Ova livada je samo jedna od stotina takvih parcela diljem grada. Našom borbom nismo uspjeli spasiti ovu livadu, ali puno toga smo ipak naučili, prenijeli poruku drugim građanima kako je građanski otpor ovakvoj devastaciji grada potreban. Livada u Borovju je žrtva takvog "upravljanja" gradom. Zato mi u svemu ovome nismo gubitnici. Ako je netko gubitnik, to je prvenstveno grad.Jer, oni mogu uništavati parkove, mogu zasipati betonom svaki milimetar ovog napaćenog grada. Mogu oni zgrtati svoje prljave novce, ali jednu stvar ne mogu uništiti, a to je naš duh. Kako bismo to pokazali, jučer smo se našli iza zgrade, opremljeni gomilom papirnatih aviončića. Bacanjem tih aviončića preko ograde, jasno smo pokazali svima kako ne mogu uništiti dječju radost, smijeh igru!
Mislim da je poruka više nego jasna, a sve su popratili novinari Večernjeg lista, sutra.hr i Cropix-ov fotoreporter.

2 komentara:

Srdjan Gavrilovic kaže...

mislim... Stvarno mi je krvo... na zalost sve su to recidivi nase stvarnosti... velika lova je u igri a mi smo "mali" igraci po njihovim standardima... nemamo "veliku lovu"... I to je BAS JADNO... ali to je tako... I sta ostaje... Pa nista... Nastaviti inicijativu i pitati tamo neke "ljude" kako oni to misle... Kojim putem ide ovaj grad? Vas... Nas.... Svi nasi - sadasnji i bivsi gradovi...
Ove godine se u Beogradu odrzava konferencija pod pokroviteljstvom Urbanistickog zavoda i Skupstine grada sa naslovom - NOVA URBANOST - Integracija - Dezintegracija grada... Predlazem vam da posaljete vas CD na taj skup na kome ucestvuju arhitekte i urbanisti i iz Zagreba... Posaljite vasu inicijativu svim vaznijim arhitektonskim biroima u Zagrebu - Penezicu i Rogini, Ivanisinu, Birou Randjic I Turato u Rijeci, svima svima i pitajte ih sta STRUKA KAZE o GRADU! Pa imate pravo ZNATI!!!! IMATE TO PRAVO!!! Stvarno je besmisleno vise sve ovo sto se dogadja...
Voleo bih da se vas cd nadje u Beogradu... POsaljite ga meni i ja cu ga prikazati u nekom terminu na konferenciji... pod vasim imenom!

Srdjan Gavrilovic d.i.a.

horse lover.... kaže...

ja živim u borovju i grozno je što su napravili od njega. danas 3. prosinca je bila pucnjava. znam da sam prekasno došla, ali tek sam danas otvorila blog, a ovo nisam mogla ne komentirati. zbilja mi je žao zbog dječice. stalno su se igrala na livadama koje su sad uništene. pozdrav