08 svibnja, 2008

Sram vas bilo!

U današnjoj emisiji na Radiju Sljeme, gdje sam se u eteru našao s Jelavićem, pročelnikom gradskog ureda za sve i svašta, javno sam izgovorio ono što sam odavno želio, a to je: "Gospodinu Jelaviću, kao i cijeloj garnituri koja upravlja gradom mogu samo poručiti neka se srame!" U biti, želio sam im poručiti "neka se srame, ako su za to uopće sposobni. Ja najozbiljnije mislim da oni za sram nisu sposobni. Oni su najobičniji beskrupulozni uzurpatori javnog prostora, a njihova je vizija devastacija grada. Kao što je jedan prijatelj lijepo rekao:
.... za 15 godina, kad ta geta postanu legla narkomanije, kriminala i psihopatije, sigurno će se pojaviti puno pametnih glava koje će ukazivati na lošu urbanizaciju i neplansku gradnju, ali jebiga, bit će kasno.

Nema komentara: